שיעור וקורס בסאפ

היום, אין אחד שלא יכול לחתור בסאפ וכאשר מגלים את כל היתרונות של הסאפ, החשק ללמוד ולחוות את הסאפ אף עולה! הסאפ נחשב לאחד מענפי ספורט בהם ניתן לשרוף את הכמות הגדולה ביותר של קלוריות, הוא מאפשר לעבוד על כל השרירים בגוף, הוא מחזק מאוד את השרירים המייצבים ובכוחו לסייע במניעת פציעות. לסאפ יש יתרון של חיבור ישיר לטבע ולשקט שהוא מציע.

מי יכול להשתתף בשיעור?

 

  • למי שאין ניסיון ורוצה להתחיל לחתור על סאפ בשביל תחביב או ספורט או  דרך מצוינת לפתוח את הבוקר בים.(ניתן להצטרף לאחר השיעור לקבוצות חתירה במהלך השבוע)
  • למי שרוצה לשפר את טכניקת החתירה
  • למי שרוצה לבוא לים, להירגע ולהשאיר את כל הבעיות מאחוריו ופשוט להתחבר לטבע ולאנרגיות שלו.
  • למי שרוצה לעשות פעילות חווייתית או ספורטיבית עם כל  המשפחה בים. 

איך מגיעים אלינו?

אנחנו ממוקמים בהרצליה בחוף דן אכדיה דרום(הצדף 3waze).החוף 

איך מתאמים שיעור ראשון?

ותשריינו לכם שיעור ביום ובשעה שמתאימה לכם

בשעות הפעילות החל מ07:00 ועד 18:00

(שעות הפעילות משתנות לפי שעון קיץ/חורף) 

שיעור פרטי בסאפ

אלוהה סרף קלאב מועדון גלישה בהרצליה

אם היתרונות הרבים עשו גם לכם חשק ללמוד סאפ, חשוב שתדעו כי השיעור הפרטי מהווה את הדרך המהירה והיעילה ביותר להתקדם בקצב הנכון לך.
מדובר בשיעור פרטי עם מדריך  מוסמך  ומקצועי  שיעביר את השיעור בשיטה אשר פותחה על ידי לירן מחלב ( מקום 9 בעולם  בענף החתירה על סאפ).
השיעור מתקיים כאמור במתכונת "אחד על אחד" כאשר השיעור מותאם באופן אישי לתלמיד:  לימוד ותרגול טכניקה נכונה וייחודית, תיקון מהיר וזריז של טעויות והרגלים לא נכונים, שיפור היכולת האישית, הקפדה על נושא הבטיחות ועוד.
המדריך נמצא צמוד אליך לאורך כל השיעור, צופה בך מקרוב ומלמד אותך בזמן אמת, איך לעשות את הדברים טוב ונכון יותר!
קפיצת המדרגה שלך לאחר השיעור הפרטי היא גדולה ומשמעותית.

שיעור סאפ קבוצתי

שיעור סאפ קבוצתי לחברים

שיעור קבוצתי בסאפ מהווה את אחד מהשיעורים הכי מגבשים, מהנים וחווייתיים! שיעור קבוצתי מיועד בעיקר עבור חברים, משפחות או עמיתים לעבודה.
השיעור הקבוצתי מותאם לקבוצות בהיקפים שונים, החל משיעור זוגי, דרך שיעור לשלושה או ארבע ועד לקבוצות של עשרה (במקרים של קבוצות הכוללות מעל לעשרה משתתפים, ניתן לעיין בתפריט האירועים המיוחדים שלנו בקישור הבא)
לחוויה הזאת שותפים רק אתם עם מדריך מקצועי אשר מלווה אתכם ומתעד את החוויה במצלמה – ומאפשר לכם ליהנות ממזכרת שנשארת, מהחוויה הקסומה. בסוף השיעור כולם יצאו מרוצים עם טעם של עוד וגם עם ידע וכלים איך לחתור על סאפ.

הדבר המדהים בשיעור קבוצתי זאת ההזדמנות ליהנות ולחוות חוויות משותפות עם האנשים היקרים והאהובים עליכם, כאשר במסגרת השיעור אתם זוכים לקחת חלק בפעילות כיפית וייחודית הכוללת ניתוק מחוף הים ויציאה לחתירה לעבר האופק האינסופי. 
שיעור קבוצתי בסאפ הוא נפלא כמתנת יום הולדת מפתיעה ומיוחדת או כאירוע משפחתי חווייתי.

ניתן לתאם שיעור זוגי כמתנה, הצעת נישואים, חגיגה מיוחדת ועבור כל מטרה אחרת.. אין סוף לאפשרויות ובשביל זה בדיוק אנחנו פה, בכדי להעניק לכם את החוויה המושלמת!

קורס גלישה על סאפ

שיעור אחד על אחד בסאפ בהרצליה

קורס סאפ בבית הספר לגלישה “אלוהה סרף קלאב” בניהולו בהדרכתו של לירן מחלב, הוא מהקורסים המקצועיים ביותר בישראל! לירן מחלב (מקום 9 בעולם) פיתח שיטה ייחודית ללימוד גלישה ובאמצעותה הוא ילמד אתכם ב-3 מפגשים בלבד, איך לעמוד, לחתור ולהתייצב בצורה הנכונה והבטוחה ביותר, תוך דגש על יישום נהלי הבטיחות ועל התמודדות עם סיטואציות מאתגרות בים.
כל משתתף בקורס, זוכה לקבל יחס אישי ונהנה ממגוון רחב של תועלות כמו: חיזוק יכולת הריכוז, הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות. כל המשתתפים בקורס זוכים לגלשנים ברמה הגבוהה ביותר ללימוד, הנבחרים בקפידה ומותאמים עבורם באופן אישי.

או תשאירו לנו הודעה עם פרטים במה נוכל לעזור,ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רוצים לדעת עוד?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!