קייטנת גלישה בסוכות 2024

עונת הגלישה בשיאה וזה הזמן לרשום את הילדים לקייטנת הגלישה בסוכות שלנו וליהנות ממנה!

תאריכים

ראשון-חמישי

לחץ כאן כדי לבדוק את התאריכים

מחזורים

בוקר

מיקום

הרצליה חוף דן אכדיה

דרום צמוד למרינה

טמפרטורת המים בממוצע

26°C

גילאים

7-16

קבוצות קטנות

יחס הדרכה 1:6

קייטנת גלישה בסוכות זו חוויה מדהימה בדיוק לפני שהמים מתחילים להיות קרים.
  גלישת הגלים כוללת ערכים חשובים בתחום הספורטיבי ,החברתי וההתנהגותי ומחקרים הוכיחו לא אחת כי מדובר בספורט שגורם לאושר ולהפחתת לחצים ותורם לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז.
קייטנת הגלישה שלנו בסוכות  מבוססת  על יחס אישי  והכרת  החניכים ברמה האישית  ולהתרכז  במטרה העיקרית שלנו : ללמוד לגלוש בצורה נכונה ובטוחה.
בנוסף, אנחנו משלבים במהלך הקייטנה תוכנית חינוכית המותאמת לכל ילד באופן אישי, אשר כוללת: עבודת צוות בין הילדים, חיזוק הביטחון העצמי וחינוך למצוינות.

במחנה הגלישה בסוכות  של אלוהה סרף  אנו מלמדים כל  ילד וילדה את דרכי הגלישה, תוך דגש על סיגול הטכניקה נכונה, הקפדה חסרת פשרות על כללי הבטיחות וחוקי הדרך בים ועוד.
כחלק מכך, אנו מעבירים לילדי הקייטנה, סדנה ייחודית בנושאים חשובים כמו: זרמים בים, בטיחות, סכנות ,מטאורולוגיה, הצלה ,דואגים להם לחליפות חמות במידת הצורך ועוד.
מעבר לגלישה, אנחנו משלבים בקייטנה פעילויות נוספות כגון: סקייטבורדים, סאפים ומתנפחים  אשר מטרתם להעניק לילדים ערך מוסף ולהסב להם כיף והנאה ובעיקר בימים בהם אין גלים או שהים לא מתאים לגלישה.
אחד הדברים היפים והחשובים בגלישה הוא החשיפה לקסם של הטבע ולחשיבות השמירה על איכות הסביבה וכחלק מכך, אנו מקפידים להנחיל לילדי הקייטנות את עקרונות האהבה והשמירה על הטבע על מנת שיהפכו לחלק מתפיסת עולמם.

אם גם אתם רוצים לאפשר לילדיכם ליהנות מחוויה, מהנה, ייחודית וערכית, אין ספק כי קייטנת הגלישה בסוכות  מהווה את הכתובת הנכונה למטרה.

ממליצים

מה יקבלו ילדיכם במהלך המחנה:

גלשנים וציוד ברמה גבוהה
הצללה לארוך כל הפעילות
מים לשתייה
לייקרה ארוכה שמגנה בפני השמש

מעוניינים להירשם, ואין לכם איך להגיע? ניתן ללחוץ כאן להסעות מאורגנות בכל יישובי המרכז

כגון: הרצליה,רמת השרון,רעננה,הוד השרון,תל אביב,כפר סבא,ראש העין  ועוד

10% הנחה לכל אח/אחות נוספים במהלך ההרשמה! מחירים מיוחדים לקבוצות מאורגנות!

אנא עיין בטופס שלהלן למידע נוסף

רוצים לדעת עוד?
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!